click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Leia och grodan
2014-07-06, 15:10:00


Jag kan inte förstå att tre veckor av semestern har gått, redan! 
 
Vecka 3 har bestått av:
- 5,3 km löprunda i skogen med pappa
- sjukdom och läkarbesök
- tennis på TV (Wimbledon)
- träff med Åsa och Inga
 
 
Denna veckan började med trötthet, mer än vanligt. Men på måndagskvällen tog jag och min älskade pappa en löprunda i skogen ändå. Efter det blev jag sjuk. Kände mig helt orkeslös, febrig och hade ont i huvud, nacke och hals. Vet inte om det var en vanlig förkylning, i så fall tog den väldigt hårt. Nu i slutet av veckan har jag i alla fall orkat ta mig hem till min egna lägenhet och fått träffa Åsa och Inga en stund också. 
 
Saknar mig hjärta, det är så tomt i min lägenhet. Men ska roa mig med att kolla på finalen mellan Djokovic och Federer nu. Jag vill att båda ska vinna, det blir svårt. 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0