click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



MALMÖ och STOCKHLM
2014-06-22, 23:07:00


Underbara semester, en vecka av fyra avklarad. 
 
Vecka 1 har bestått av:
- 8 timmar tennis
- nya glasögon
- sol och bad i sjö och hav
- tandläkarbesök
- besök hos Denis familj
- shopping i Malmö
 
 
I dag åkte min kärlek och jag till Malmö för att besöka IKEA och Emporia, mest för att vi inte hade några andra planer för dagen. Men det var trevligt. Vi tog tåget till Hyllie och började med att gå till IKEA. Vi tittade mest lite, åt middag och fikade. Sedan gick vi runt en stund på Emporia. Jag har letat efter en kavaj ett tag men inte hittat någon som jag fastnat för, så jakten fortsatte i dag och långt om länge när vi kommer in på MQ ser jag den bara hänga där - min kavaj! Jag gillar STOCKHLM.
 
Nu blir det lite mer mys innan sängdags. Jag har det så bra! 
 
Fotograf: Denis








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0