click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Конец недели
2014-03-16, 23:03:00


Haft en fin helg. I fredags efter jobbet blev jag bjuden på vin och god middag av mitt hjärta. I går spelade vi tennis och på kvällen kom Emilia med sambo hit på sällskapsspel och lite mer vin. I dag var vi ute på långpromenad med kameran, underbart! Sedan blev det vila innan min tennislektion vid 19.00. Har haft så dåligt självförtroende med tennisen de senaste veckorna, men denna helgen har det gått bra! I dag måste det ha varit den bästa lektionen hittills, blev så glad! 
 




frida

ser att rubriken är rysk, vad står det?

Svar: Det står "helgen". :)
Emma

2014-03-16, 23:15:09
Britt-Helene

Så fina motiv du hittar. Och ännu en fågel som inte är så lätt att få syn på. Du får sänka lite på dina prestationskrav när det gäller tennisen. Du är ju nybörjare och det viktigaste är väl ändå att det är roligt och att du får motion. Så njut av spelet och var nöjd oavsett hur det går. Kram <3 <3 <3

Svar: Tack mamma! Jag fick faktiskt lite hjälp med den lilla hackspetten, vi gick förbi en man som höll på att fotografera den. :) Man träffar ofta på lite folk att snacka med när man är ute med kameran.
Jo, jag vet med tennisen. Men jag vill ju vara duktig! ;) Svårt att ta det lugnt, men får försöka! :)

Kram på er! <3<3<3
Emma

2014-03-17, 07:43:33




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0