click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Vanås
2014-05-31, 01:05:00


Jag har tänkt blogga hur länge som helst nu, men de korta stunder jag har varit ensam de senaste veckorna har jag inte direkt haft någon energi. Nu är jag ledig fyra dagar i alla fall. Röd dag i går, semesterdag i dag och helgen kvar - riktigt skönt! 
 
I går var jag först och spelade tennis i närmare två timmar med Denis och hans syster. Sedan blev vi hembjudna till hans föräldrar och där blev det fika, vitt vin och massa skratt. Man blir så glad av att vara där. 
 
I dag gick jag en sväng på stan, men det var så mycket folk att jag gick hem ganska snabbt igen. Fick med mig ett par glasögonbågar hem i alla fall att prova, tror att jag äntligen har hittat några som passar mig! Efter det åkte Denis och jag till Vanås utställningar och promenerade i skogen. Kamerorna var såklart med! Det var mysigt, om man bortser från alla mygg.  
 
Nu blir det sängen, men ska försöka uppdatera lite mer snart. God natt!
 
 
 




Gabriella

Helt underbara bilder, Emma! Du är verkligen duktig. Vilken fin kille du har, ni är ett riktigt vackert par <3 <3 Kram!!

2014-05-31, 01:55:05
Emilia

Åhh, fint! Vill också ha en bil så man bara kan åka ut någonstans utan att behöva ta buss/tåg!!

Ses ikväll :) Om jag kommer från jobbet, det är sjukt ikväll och verkar inte få in någon... Men hoppas det löser sig!

Kramar!! <3

2014-05-31, 09:44:34
Matilda Holmqvist

Åh, så härliga bilder! Det ser ut att ha varit en härlig fotopromenad! :)

2014-06-04, 08:11:31
URL: http://myphoto.blogg.se/




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0