click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Ужасный
2014-09-14, 22:42:00


Detta har verkligen varit en hemsk vecka! Det bästa är att den är förbi och jag behöver aldrig uppleva den igen. Fram till i fredags var det mest sorg, trötthet, meningslöshetskänslor, hjärtklappning och oro. Känner inte att jag har återhämtat mig riktigt, men helgen har varit ganska fin och avslappnande i alla fall. 
 
Fredag-lördag-söndag har vi spelat tennis. Och i morgon är det lektion. Jag älskar tennis! ♥  
 
I dag var jag och röstade. Sen kom Inga hit och fikade med mig. Det var fint att se henne! Och det var fint att se Emilia tidigare i veckan också. Och mina arbetskamrater har varit så underbara! Och min älskling, min syster och mina föräldrar också! Älskar er! 
 
Så veckan har haft några ljusglimtar trots allt. 
 




Britt-Helene

Du har verkligen haft en tråkig vecka. Nu borde det bara kunna bli bättre. Kram ❤️

2014-09-14, 22:59:53




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0