click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Timo
2015-04-13, 22:38:00


Jag har en ny kärlek! Eller en till kärlek. I fredags kväll hämtade vi hem denna lilla underbara varelse! Han är sååå söt, jag är redan helt såld! (Jag tror till och med att jag känner mig gladare över honom än vad jag hade gjort om det var en katt, och det säger inte lite!) Nu ska han bara bli lite tam, sen ska han få flyga fritt i lägenheten. 
 
Så framöver lär det bli mest fågelbilder från mig. Dessa är tagna bara med telefonen, ska fotografera honom med finkameran sen. 
 




Gabriella

Grattis till den nya familjemedlemmen! Så vacker han är, underbara färger och han ser så söt ut :) Stor kram!!

2015-05-03, 00:33:11




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0