click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Nationaldagsfirande
2015-08-27, 23:09:00


I dag har jag varit ledig! Eftersom nationaldagen inföll på en helg i år fick vi ta ut den en annan dag, så nu var det dags för det. Jag har ju bara en dag kvar på jobbet nu innan skolan börjar! 
 
Så i dag har jag tvättat och bakat och pysslat i lägenheten. Blev förkyld i måndags och missade båda mina tennisträningar denna veckan, men nu känns det bättre. Har fått titta på Connecticut Open istället. Jag har fått en ny favorit, Simona Halep. Just nu spelar en av mina andra favoriter Dominika Cibulkova mot Lucie Safarova. 
 
I morgon ska Ture flytta till ett nytt hem där han ska få fem kompisar. Det är möjligt att jag ger upp alldeles för snabbt och att jag borde ha mer tålamod, men det känns inte riktigt rätt. Det känns som att Timo och Ture har helt motsatta personligheter. Tror att Timo trivs bra när det bara är han och jag, men vet att många skulle säga emot. Jag pratar mycket med honom, han har en stor bur och får flyga fritt alltid.
 
Timo hade en favoritgunga förut, men med kvalsterbehandlingen fick jag slänga den. Gav honom en annan gunga som han inte verkade gilla, så nu köpte jag en likadan som han hade innan och han älskar den. Han sitter och sover på den varje natt nu, mitt lilla gull. 
 
Dags att sova så man inte är helt trött sista jobbdagen. Så vemodigt att lämna mina underbara arbetskamrater MEN jag är ju faktiskt bara tjänstledig. Och jag kommer säkert in och jobbar något. Annars får jag väl ta med mig lite fika och komma och hälsa på. Love you! ♥
 
 
 




Emilia

❤️Det här blir jättebra!!!! Hoppas du får en fin sista dag 😃

2015-08-28, 11:30:12




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0