click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Семь лет
2015-01-11, 21:47:00


I går fyllde min blogg sju år. Tänk att jag bara var 22 år när jag började blogga, och nu är jag snart 30! Jag kan inte förstå vart alla dessa år har tagit vägen! Samtidigt känns det som att det har hänt ganska mycket när man ser tillbaks. Jag börjar kanske få lite ålderskris. Eller, det känns mest lite läskigt och sorgligt att tänka på att 20-årsåldern aldrig kommer tillbaka. Mest önskar jag att jag hade börjat med fiol och tennis när jag var liten, då hade jag varit grym nu. Och jag önskar verkligen att jag var det. 
 
Veckan som gått har varit fin. Jag har träffat Emilia, Sofia och Inga och Åsa. Jag har börjat köra lite träningspass hemma igen, och två tennispass har det blivit. Det har även blivit mycket tennis på TV då det har varit Brisbane international. Tävlingen avslutades nu i helgen och mina favoriter vann, Maria Sharapova och Roger Federer. 
 
Nu är det snart dags att sova och påbörja en ny vecka. Det blir tufft att jobba fem dagar i streck nu när man blivit van vid röda dagar. Men jag ser i alla fall fram emot leverans av paket, tennislektioner och umgänge! 
 
Det får bli en bild på sötnosen Selma i dag! 
 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0