click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Плюс один
2015-03-01, 13:09:31


Jag kan inte minnas när jag senast vaknade upp en lördag utan huvudvärk och utan att känna mig trött och seg, men i går hände det faktiskt! Kanske lite därför träningen gick så bra? Tränaren tyckte att det var bästa gången hittills, blir så glad! 
 
Förutom 3,5 timme tennis denna vecka har jag också fått in 2 x 3,5 km löpning och 3 x 10 minuter "ab workout". Det får man väl vara nöjd med. Det sämsta är att jag redan har fått lite ont i benhinnorna, vill inte att något ska stoppa mig nu när jag kommit igång! 
 
I går kollade vi på finalmacth mellan Federer och Djokovic, svårt när man vill att båda ska vinna men jag hejade aningen mer på Federar och han tog också hem det. Efter det kollade vi på en rysk film, Плюс один, lite småtrevlig. 
 
Nu är det söndag igen och den är ganska oplanerad. Vi får väl se vad som händer. 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0