click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



A million voices
2015-05-24, 22:52:00


Det känns som att veckan har gått snabbt men helgen har ändå varit ganska lång och händelserik. 
 
I veckan har jag spelat tennis måndag, tisdag, fredag och söndag. I dag blev det träning utomhus i Osby, härligt! Vaknade med rejäl huvudvärk men efter träningen kändes det bättre, blir så glad av att vara där. 
 
Har hunnit med en långpromenad med Karl i veckan. Gick vid Hammarsjön, härligt!
 
I går gick jag upp vid 06.00 för att åka till Sjöbo. Min syster och jag stod och sålde lite kläder och grejer på bakluckeloppis. Det var så kallt och blåsigt! Tjänade ungefär 300 kronor. När jag kom hem sov jag en stund, sedan var det fest hos Inga. Jättetrevligt, och jag fick titta lite på Eurovision song contest också. Hejade på Ryssland, Sverige och Estland. Vi gick ut en sväng och kom sedan tillbaka till Inga för att äta lite nattamat. Kom i säng vid 02.30. Tack för en fin fest Inga! 
 
I dag var jag såklart rätt trött. Sov några timmar efter träningen, men det blir ju så konstigt när man sover mitt på dagen. Tvättade, städade och fixade lite mat. Skönt att vara hemma lite hos mitt lilla fluff. 

Ser fram emot träning i veckan! Och i morgon börjar franska öppna också. Tennis! 
 




Gabriella

Vilka vackra bilder kära Emma!! Så duktig du är. Kram!! ❤️

2015-06-10, 21:41:09




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0