click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



November
2015-11-15, 00:58:00


Jag har fått klagomål på att jag bloggar för lite, och det kan jag väl hålla med om! Det behövs lite bättring på den fronten. Så vad ska jag uppdatera er med?
 
Jag har fyllt 30 år. Det känns helt okej, ingen större ålderskris än! Jag och min pappa (som fyller år en vecka efter mig) firade med släkten på Rådhuskällaren i Malmö, trevligt!
 
Annars har jag mest haft utbildningen i huvudet. Det känns som en utmaning. Just nu läser vi delkurs två, Socialt arbete som forskningsområde, och jag längtar tills den är över! Det är en omställning att börja skolan efter att ha jobbat i sju år. Men jag är fortfarande väldigt nöjd med att gå på Lunds universitet och med mina klasskamrater där! 
 
Det får bli en längre uppdatering en annan dag, nu ska jag sova! Avslutar med några bilder på mitt kärlekspar, mina älskade små fluffbollar! 
 




Marie

Det låter spännande med skolan Emma, tänk vad du lär dig mycket nytt och träffar så många nya människor :).
Du, angående "mina tips till dig", gör som jag gjorde en gång i tiden, en liten fågelholk till kärleksparet?! Då kan det bli minifluffar ❤️ Kram

2015-11-15, 09:05:08




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0