click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



RADICAL
2015-11-29, 23:42:00


Dags för söndagsinlägg. Gorm (stormen) är i full gång och jag är glad att jag får vara inomhus under en filt. Sovmorgon i morgon, så skönt! Det blir en ganska lugn vecka med endast etikseminarium och paperseminarium. Fick veta i fredags att jag klarat tentan för delkurs 2 om vetenskapliga metoder, underbart!
 
Jag har köpt ett nytt racket! Ville ha något lite tyngre med mer fart. Funderade länge på vilket jag skulle välja men bestämde mig till slut för ett Head Graphene XT Radical MP. Det kom ut nu den 13 november, alltså alldeles nytt! Tennis är verkligen det mest underbara! Kärlek! 
 
I går var jag så trött och orkeslös. Hade så mycket jag ville göra men när jag vaknade på morgonen hade jag noll energi. Tvingade mig att gå och handla och städa lite i alla fall och sedan träffade jag Karl. I dag har det varit bättre, trött men jag har haft mycket mer energi! Har suttit med skolarbete hela dagen, så skönt att få det gjort. 
 
Nu orkar jag inte hålla mig vaken längre, inte Disa heller. Det är bara Timo som har svårt att slita sig från maten. Konstigt att han inte blir tjock! Mina älskade små pluttar, de gör mig så glad! ♥ God natt! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0