click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Я так тебя жду
2015-09-20, 20:16:00


I dag har jag varit på höstpromenad med Karl. Det var underbart väder och jag hade kameran med och tog lite bilder. Saknar mina fotopromenader.
 
Jag har gått i skolan i Lund nu lite mer än en vecka och det känns riktigt bra! Vilken lyx att få hoppa av tåget i Lund istället för att åka vidare mot Helsingborg! Känner mig mycket mer motiverad och engagerad i detta nu. Har till och med gått med i nation och var med på utgång i onsdags, det hör väl till studentlivet. :)
 
Annars har det varit en ganska ledsam vecka, men känns lite bättre efter att ha träffat Åsa, Karl och Inga. Och på tisdag ska Emilia och jag ha mys! Jag har världens finaste vänner! 
 




Åsa

Och jag!!

Svar: Förlåt!! Tänkte mest på i dag och framåt, men såklart du ska vara med söta Åsa! <3 :*
Emma

2015-09-20, 21:22:29




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0