click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Москва - Владивосток
2015-09-28, 00:21:00


Nu blir det en liten söndagsuppdatering igen!

Jag började dagen med att försöka läsa lite om intersektionalitet och social mobilisering men somnade i soffan. Därefter blev det lite av en repris från förra söndagen med promenad i fina vädret med Karl. Hemma igen så fixade jag lite middag och Karl fixade efterrätt - blåbärspaj! 
 
Jag har följt en undulatuppfödares sida på Facebook ett tag nu. Jag funderar hela tiden på om jag skulle skaffa en till, men är rädd att det inte ska bli bra. (Det blev ju inte det sist men den fågeln kändes väldigt speciell.) Jag fastnade för en av dem, men eventuellt skulle de behålla den själv, annars var där en i kö. Fick dock veta i dag att den blir min om jag vill ha den. Antagligen är det en tjej som nu är exakt sex veckor gammal. Det kanske är meningen att jag ska ha henne då? Hon ser så himla söt och klok ut! 
 
Annars känner jag mig fortfarande så tacksam över att jag kom in i Lund! Det känns så bra att vara där! Tittade dock igenom en gammal tenta i dag (inför vår tenta den 16 oktober) och fick lite smått panik. Det här känns svårt och inte riktigt som min grej, samtidigt är det kul att få lära sig nya saker och sådant som jag har lite svårt för.
 
Dags att sova, även om jag har sovmorgon i morgon. Börjar inte förrän 13.00, lyx!
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0