click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



Socionomprogrammet Lund
2015-09-10, 22:04:00


I tisdags förmiddag fick jag veta att jag kom in på min reservplats på socionomprogrammet i Lund! Fick sudda och skriva om hela terminens schema i min kalender, men det var det värt! Jag slipper åka så långt och jag får en bra känsla av Lund, det känns mer som "hemma". 
 
Nu till höstterminen var det 3 224 sökande till socionomprogrammet i Lund. Tänk att jag var en av dem som fick en plats! Jag är glad! ♥
 
 




Marie

Grattis, du är duktig Emma!!!

2015-09-10, 22:51:42




Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0