click tracking
     STARTSIDAN       ALLMÄNT       FOTO       KONSERTER       RECENSIONER       POESI       RESOR       RECEPT



I just get through it
2016-03-07, 22:03:00


Jag är fortfarande slarvig med bloggandet, men här kommer ett litet inlägg. Jag har ganska mycket tid hemma nu, men jag har mycket att läsa och alla dessa reflektionsuppgifter att skriva. Och så trötthet på det. 
 
Jag hade kommit igång rätt bra med träningen, men såklart ska det alltid hända något som gör att man inte kan fortsätta. Stukade foten igen på tennisen, så nu har jag fått vila ett par veckor. Vill komma igång igen, speciellt med tennisen. Hade velat spela varje dag! Synd att man inte bara kan gå och träna tennis själv, det hade varit så mycket lättare. 
 
Det har varit rätt mycket tråkigheter senaste tiden tycker jag. Känner mig verkligen tacksam för allt jag har, speciellt min familj, mina vänner och mina fåglar!  
 
I morgon ska jag på min mammas mosters begravning. Var i hennes lägenhet i går och fick med mig lite saker hem, så nu har jag Edith lite överallt i lägenheten! 
 








Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback


   Totalt:
   Denna månad:
   Denna vecka:
   I dag:



RSS 2.0